lørdag 13. september 2008

mine kopper!

Det er en gjeng damer på Hobbyboden som har motivert meg til å ta bilder av kopper som er mine favoritter,eller som betyr spesielt mye for meg.så dette er mine kopper .Den øverste tror jeg er eldre en meg(altså før 1972)den har tilhørt et kaffeservise mine foreldre hadde.Kun denne er igjen og er et kjært minne for meg.
Denne koppen stammer fra tenårsalderen.Tror jeg var 15 år.Og teksten på koppen forteller nok resten:-)

Denne koppen fikk jeg av min søster også i ungdomsåra.Denne er jeg glad i,skjønt jeg alltid har vært uenig i teksten på den......



Denne søte og store koppen er en av mine favoritt tekopper.også gitt av min søster.


Til slutt en kopp jeg har kjøpt selv på sommerferie i Harstad.Byen jeg er født og oppvokst i.Jeg er veldig glad i engler,og bare måtte ha den.Starter jeg dagen med englekoppen min blir dagen god!




1 kommentar:

oheidia sa...

Så koselig at du viste frem koppene dine og to av de har du fått av meg! JEg har en favorittkopp og den har jeg fått av deg - og det er den eneste favorittkoppen jeg har også!

Klem fra søs :=)