tirsdag 18. november 2008

høst i hagen!



Det er høst i hagen nå.Det er ikke så lenge før snøen legger seg over oss og hvisker bort siste rest av planter.Disse to bildene tok jeg for et par uker siden.Jordbærplanten ble en nydelig sommerfugl,og den avblomstra klematisen er jo utrolig flott.Jeg syns alle årstider har sin sjarm.Det er bare å ta i bruk øynene,så fins det så mye flott der ute.Jeg har hatt litt blogg tørke hos meg den siste tiden.Er midt i en ny omgang med virus infeksjon.Rakk bare å ha en frisk uke mellom slagene...Så blir jeg vell frisk til julestria begynner for fult.

2 kommentarer:

oheidia sa...

Flotte bilder. Det øverste ser ut som en sommerfugl i høstfarger og det nederste foto'et gir meg litt sånn labbetuss-assosiasjoner!

Men, jeg mener at de er virkelig flotte begge to. Særlig det øverste!

Klem fra søster'n!

Lynda sa...

Lovely pictures