onsdag 12. august 2009

sjal!

Så har jeg endelig fått blogga igjen med nytt på strikkefronten. Det går litt tid mellom hver gang jeg bloggger nå.Men sommer og ferie har litt av skylda for det.Dette sjal mønsteret fant jeg i en ganske ny bok på biblioteket.Har desverre ikke skrivt ned hva boka heter,men mønsteret er veldig lett.Begynte i nakken og strikka til sjalet målte ca 50 cm fra nakken til spissen.Har brukt 2 1/2 nøste alpacca garn fra garnstudio.Fargen er egentlig dyp rød, men det kom desverre ikke med på bildet! Har hekla rundt kanten.Det blir et godt sjal å bruke når vinterkulda setter inn.
Håper bare det er lenge til:-)

5 kommentarer:

Jorun sa...

Nydelig sjal! Ser luftig og deilig ut!
Ha en fin onsdag.

AnitaK sa...

For ett flott sjal, og takk for linkene til syprosjektene, kanskje jeg en vakker dag kan lære å sy..

Marit Johanne sa...

Sjalet ser så deilig ut, og fin fotografering!

oheidia sa...

Nydelig sjal og jeg fikk assosiasjoner til sommerfugl når jeg så bildet av sjalet i busken:=)

Lambi sa...

Å, for et nydelig sjal Janne! Rå lekkert! :) Sees vi til messe eller Ski treffet?? Klem