mandag 28. februar 2011

fortsatt i julekortmodus!


Ja jeg er heldigvis fortsatt i julekort modus.Kanskje ikke så rart når vi har så mye snø utenfor stuedøra.Med dette julekortet har jeg fått lagd tre nye kort til hjertebodens julekort utfordring.
Med dette kortet deltar jeg også på Just magnolia and Hanglar og stanglar challenge blog.
Håper dere alle har det bra. Og koser dere med scrappinga.Jeg merker selv at det blir mere scrapping nå som det er innevær.Så jeg har god samvittighet for å tilbringe tid med dette nå.På lørdag var jeg på mitt første scrappetreff på sørlandet. Jorunns hobbyhjørne på Harebakken hadde invitert til natt treff.Og vi var 16 ivrige scrappere der.Kjempekoselig å bli kjent med noen andre på sørlandet.Og så får jeg håpe at det blir muligheter for ett nyt treff snart.

3 kommentarer:

bestevenn sa...

Hei. Så fint julekort du har laget. Ikke vanskelig å lage de nå, blir spennende hvordan det går til sommeren! Og så moro at du har vært på scrappetreff. Synd du ikke kommer på Skitreffet. Ønsker deg en fin uke.

kjerringa sa...

så koselig at du tok turen innom bloggen min :)

ser du jobber med julekort og det er planen min også,få julekortene unna i god tid før jul ;)
må nok vente til bunaden er ferdig ;)

klem fra kjerringa

hanne sa...

Så mye fint du har laget! Første gang jeg er her inne...koselig blogg du har. Hørte det hadde vært treff på Harebakken, skulle gjerne ha vært der, men det gikk ikke denne gangen.
Ha en fin dag!