tirsdag 15. mars 2011

Guttekort!


Det er ikke så mange guttekort jeg lager må jeg innrømme.Syns alltid det er vanskeligere å finne motiver til gutt.Dette kortet er til to utfordringer. Den ene utfordringen er til sukkersøtt #116.Oppgaven lyder å lage ett guttekort uten stempeltrykk.Har brukt ms punsch,bazzil i tre farger.Og flotte blomster som jeg desverre ikke hvet hvor kommer fra lenger.Husker bare at jeg kjøpte de på bikuben :-)Tror motivet er fra ett motivark fra minnehjørne.
Den andre utfordringen jeg vil delta på er scrap à`long sin tema utfordring : bursdag.Ønsker dere alle fine dager der dere er.Håper dere får tid til å kose dere med kreative sysler.Har kjent på det noen dager nå at det kribla fælt etter å få satt meg ned for å lage kort. Rene abstinensene føltes det ut som. Så i kveld er jeg rolig igjen.(så lenge det varer) ;-)

4 kommentarer:

bestevenn sa...

Abstinens av å ikke få laget kort er da veldig bra! Kjempeflott kort du har laget, gratulerer med bursdagsbarnet! Kortet ditt er stilig, nydelige farger. Ønsker deg en fin solskinnsdag!

Pinklady 68 sa...

Kjempe flott guttekort!!
Så fint motiv:-) og nydelige farger sammen!
Mangler litt energi til kortlaging her om dagen...ikke laget et siden Ski-treffet! Mot normalt:-) Har et på bestilling som bare MÅ sendes idag!
Ha en fin onsdag Janne! Klem Laila.

Pia sa...

bestemt et super nydeligt guttekort, flot brug af pynt og papir
knus Pia

Frida-P sa...

Tnååå.... !! ;D
Nydelig kort Mamma ! <3
Du er bare så god ! x)