søndag 8. mai 2011


Så får jeg endelig blogga litt igjen. Har strikka en tunika til min datter.Den ble ferdig i månedsskifte mars -april. Så det var i grunnen på tide med ett bilde av den nå! Har brukt veldig lang tid på den. Har betennelse i armene som blomstrer opp av den minste grunn. Men nå er jeg i allefall i mål. Og mottaker ble veldig fornøyd. Denne oppskriften fant jeg hos Du store alpakka. Og oppskriften står i Maskerade nr 15.

Måtte også rekke å få med litt blomster fra kirsebærtreet. Blomstringa er litt på hell nå. Men for ett vakkert syn det er nå med sine tusener av blomster. Det er deilig med vår. Syns dette er den beste tida av året. Jeg kom hjem i går etter noen fine dager hos min søster på østlandet. Siden vi har samme hobby med kortlaging og scrapping,kosa vi oss veldig. Har vært på åpningen av Hobbykunst sin megastore i Vestby. Selvfølgelig måtte vi innom Bikuben hvor vi fikk vært med på en fantastisk inspirerende "make and take" som Anne kristine Holt hadde. Fantastisk hyggelig og flink dame som vi ble veldig inspirert av. Så var jeg med å scrappa sammen med en flott gjeng på Skedsmotreffet.Det var veldig koselig å være sammen med dere alle igjen.
Ønsker dere alle en flott søndag :-)

3 kommentarer:

bestevenn sa...

Hyggelig å treffe deg også, både på Hobbykunst og Skedsmotreffet. Nydelig tunika du har strikket. Det var en stor jobb, nydelig mønster i den. Jeg satt sammen med en venninne og broderte igår kveld. Koselig det også. Enig i at våren er vakker. Nydelig med blomstringen av frukt og bær i hagen. Ønsker deg en fin uke.

Angella sa...

Hei og takk for sist... hyggelig å møte deg på Hobbysenteret:)
Du store alpakka...så stilig tunikaen er. Du er jaggumæ flink:)

Nyt våren, snart kommer sommeren vettu. Og den er det ikke mye å skryte av ...:D


Angella

Pinklady 68 sa...

Takk for to kjempefine kvelder sammen!!
Veldig koselig:-)
Utrolig lekker tunika!!! Så flink du er til å strikke Janne!! Lager bare skjerf jeg..hihihi...
Synd du ikke kan scrappe de nydelige kirsebær blomstene..bare vakkert!!!
Ha en fin kommende uke!!
Håper du kan komme på neste treff også i juni:-) Klem Laila.