søndag 12. februar 2012


Endelig ett lite livstegn fra meg igjen! Denne gangen har jeg laga ett kort i fargetonene lilla og grå. Har fargelagt dette nydelige Magnoliamotivet med promarker tusjene mine. De lilla ballongene har fått litt ekstra pynt på seg med glitter. Deltar på følgende utfordring med dette kortet:
passion for promarker sin utfordring nr. 135 : Tema lilla og grått
Nordsalten hobbyklubb : Tema her er hjerter.
Jeg har vært på besøk hos min søster i helga. Der har vi kosa oss med scrapping og kortlaging.Det var en veldig flott helg. Det ble også en koselig kveld på Skedsmotreffet.Kjempekoselig å møte mange av dere igjen. Og jeg kjenner at det gjorde godt å få vært litt kreativ igjen.

6 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Veldig koselig å hilse på deg igjen Janne!! Du er velkommen på flere treff når du er på disse kanter:-)
KOrtet ditt ble bare nyyydelig!!! Lekkert med lilla:-)

Ha en fin kommende uke!
Klem Laila.

Lambi sa...

Hei Janne! Så herlig kortet ditt er! Nydelige ark og pynt du har satt sammen. Og veldig søt Tilda du har brukt her. Lilla og grå ble nyedlig kombinasjon! Synd jeg ikke fikk sett deg på fredag! Men vi får ta det igjen senere! Ha en fin uke! Klem

WencheP sa...

Kjempeflott kort, flotte farger og herlig motiv. Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

-Wenche

Maya sa...

Nyydelig kort du har laget til utfordringen over hos PfP.
Lekkert fargelagt og flott design!
Takk for at du deltar hos PfP,
klem fra Maya

The Crafty Den sa...

Hi Salvie, what a gorgeous card. The image is beautiful and your colouring is perfect. Thanks for joining us at PFP this week. Hugs, Denise x

Karen Elise sa...

Herlig kort! Nydelige farger og flott pynta. Takk for at du scrapper med Nordsalten Hobbyklubb.
~Karen Elise~