torsdag 10. juni 2010

Dilla på lilla!

Da jeg så utfordringen til sketchy colors denne uka,så bare måtte jeg delta. Utfordringen var å bruke fargene lilla,hvit og grønn. Det er virkelig flotte fargekombinasjoner. Så derfor ble dette kortet til! Selve stempelet har jeg fått,så jeg hvet ikke hvor det er fra. Tekst stempelet er mitt,men jeg er virkelig dårlig på navn.Men syns det passa så godt til motivet... Har kjøpt meg en borde punch fra martha stewart.Gøy å lage,men fryktelig vanskelig å få perfekt. men øvelse gjør mester heter det.Så det blir vell bedre etterhvert..

6 kommentarer:

oheidia sa...

Hei vennen! Dette stempeltrykket har du fått av meg! Tenk å glemme sliktm huff og huff :=)

Stilig kort med stilig tekst.

Klem

annes paperfun sa...

Så flott kort og stilig stempel!
Takk for at du deltar hos Sketchy colors.
HA en fortsatt fin dag.
klem Anne

Pinklady 68 sa...

Et flott kort i herlige farger!
Koselig motiv- og tekst stempel:-)
Lykket til hos SC!

Ønsker deg og dine en riktig god helg! Klem Laila.

Nina sa...

Kjempeflott kort. Den bordepunchen har jeg også. Den er nydelig. Dilla på lilla jeg også. Ha en fin fredagskveld. klem

Lambi sa...

Heisann! Jeg er visst ikke så god på blogg-surfing fortiden og oppdaget dette nydelige kortet ditt nå. Tror nok du og jeg på mange måter liker de samme fargene jeg...Må jeg velge meg to favorittfarger ville jeg spontant sagt grønt og lille så dette kortet er helt etter min smak! :) Det motivet har jeg eng gang stemplet opp fra din søster og det er jå så artig da....også ble det enda kulere med tekststempelet ditt på...Digget den teksten...(Det må mu ta med deg til Kløfte/Ski eller hvor vi sees neste gang!) ;)Også må jeg jo bare også føye til at din nye punch er utrolig fin da!!! :) Synes de er så vanskelige å bruke jeg at jeg har foreløpig bestemt meg for å låne av andre på treff istedenfor å kjøpe selv...snev av fornuft,hihi! ;) Ha en finfin dag! Klem

Nina sa...

Hei Janne. Sendte deg en mld på fb om treff hos meg 4. sep. d var derimot flere som ikke kunne denne dagen. så nå prøver jeg en ny dag. Passer det for deg 18. sep? Du har jo litt lang vei, så forstår hvis du syns det er vanskelig å få til, men hadde likevel lyst å spørre deg. klem nina