søndag 4. juli 2010

Ferietid!



Ja nå er ferien så absolutt begynt.Jeg og min datter har vært en tur til Harstad,sammen med familien.Det ble en flott tur med oppholdsvær og lavere temperatur enn vi har sørpå.
Men det passer meg perfekt.Godt å få sett fjella og den nordnorske naturen igjen.Den er unik..
Fikk heldigvis fargelagt litt stempelmotiver med promakers på kveldene i hytta.Veldig lurt av min søster å ta dem med på tur.For ungene syns også det var gøy å sitte med .Vell hjemme igjen til varme og en hage som bugna av deilige jordbær.Bedre kos en sommerdag tror jeg ikke fins.
God sommer til dere alle!

3 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Jordbær er bare sommer dessert nr. 1!!
Høres ut som dere hadde en fin tur til Harstad:-)
Ønsker deg og dine en fortsatt fin sommer!
Klem Laila.

bestevenn sa...

Så hyggelig at turen var så vellykket. Og kan bare tenke meg hvordan den flotte hagen din ser ut nå. Litt misunnelig på alle jordbærene dine..... Ønsker deg en fin ferie.

Nina sa...

Jordbær og sjøen<3 det er sommer det!! Høres ut som det var en fin tur til Harstad. Har såvidt vært innom der en gang (et døgn, tror jeg det var) Husker det som et fint sted.