lørdag 17. juli 2010

juli utfordringen i Ett Trykk


Juli utfordringen i Ett trykk var ett flott bilde som jeg lot meg inspirere av. Dette flotte bilde av damen i badedrakt passa så fint inn i bilde.For etter en sykkeltur i parken,var det tid for en dukkert i det deilige vannet.Holdt det i rosa toner som jo var farge på den fargerike sykkelen på bildet.Dette var det jeg lot meg inspirere av til Ett trykks flotte juli utfordring!
Kanskje jeg skal la meg inspirere selv også,og ta meg en dukkert i sjøen.For årets første bad har latt vente på seg.Det er så altfor mange brennmaneter på sørlandet i år.Men om ikke annet,så har vi et gigantisk basseng i hagen.Der må vell selv en slik landkrabbe som jeg klare å få dukket meg! Fortsatt god sommer til dere alle sammen:-)

3 kommentarer:

Lambi sa...

Hei Salvie! :) Så nydelig kort! Farge kombinasjone brun og rosa kan aldri slå feil og motivet på bilde skikkelig sommerlig! :) Lekkert med roser og bling swirle også! :) Ha en fortreffelig sommer videre! I dag reiser jeg på hytta. Måtte bare en kjapp tur innom bloggen først, hihi! ;) Sommerklem fra Lambi/Elise! :)

bestevenn sa...

Nydelig sommerkort du har laget. Kjempekoselig bilde du har brukt. Jeg har ikke badet enda i år, synes vannet er kaldt! Var en tur på stranden med barnebarne.

Åshild sa...

Jeg håper du fikk deg et deilig bad :) Moro å lese hva du lot deg inspirere av! Takk for at du er med på utfordringen vår! Vakkert kort!

Åshild
Ett trykk