søndag 15. mai 2011


Dette kortet har jeg laga etter inspirasjon på Hobbykunst på Vestby. Falt pladask for det utrolig fine arket.(som jeg ikke husker navnet på).Syns det passa så godt til konfirmasjonskort. Håper konfirmanten likte det i dag.

Hadde mønsterarket inni kortet også. Og laga en liten holder for pengeseddelen.
Jeg har desverre ikke fått deltatt så mye med bloggbesøk og komentarer hos dere i de siste ukene.Men jeg kommer snart innom dere alle igjen.
Men akkurat nå er det på høy tid med litt søvn igjen. Har venta på vaskemaskina som nå er ferdig. Liker ikke helt å legge meg med den på om natta :-)

1 kommentar:

Pinklady 68 sa...

Åå, så lekkert kortet ble Janne!!
Helt nyyydelig konfirmasjonskort!!
Flott layout inni også!..lifter nok venstre siden:-) Har et bestillings kort som skal leveres om tre dager.
Ønsker deg og dine en koselig 17 mai og en strålende uke!
Klem Laila.